یکی از خدمات که باربری‌ها ارائه می‌دهند حمل اثاثیه منزل است. مهم نیست که مبدا و مقصد شما کجاست و قصد ارسال بار به کجای تهران و یا ایران را دارید.

باربری‌ها همیشه آماده هستند تا بار شما را حمل کنند و برای سهولت کار تهران را به مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز تقسیم کرده‌اند.

بسیاری از افراد در این زمینه تجربه کافی نداشته و عدم تجربه کافی و یا اعتماد به باربری بدون مجوز باعث شده دچار مشکل می‌کشوند.

در این مطلب می‌خواهیم در مورد نکاتی صحبت کنیم تا بتوانید حمل اثاثیه منزل خود را به راحتی انجام دهید و سعی کردیم به همه سوالات شما پاسخ دهیم.

حمل اثاثیه منزل

برای بسیاری از افراد که تجربه بدی از اسباب کشی دارند این کار، کار سخت و طاقت فرسایی به نظر می‌رسد اما اگر کار حمل اثاثیه را به یک باربری معتبر بسپارید کار بدون دردسر و آسان برای شما انجام می‌دهند.

از این رو شرکت باربری یاسا جهت انجام امور حمل بار و جابه‌جایی اثاثیه منزل در خدمت همشهریان است.

این باربری در تمام مراحل کار سعی می‌کند از افراد متخصص و حرفه‌ای کمک بگیرد و در تمام ایام شبانه روز آماده خدمت رسانی است.

تمام تلاش باربری یاسا در این است که تجربه و خاطره خوشی را از حمل بار و اسباب کشی برای شما به یادگار بگذارند.

خدمات حمل اثاثیه یاسا

در این بخش به خدماتی که باربری یاسا در زمینه حمل اثاثیه ارائه می‌دهند می‌پردازیم:

  • ارائه مشاوره رایگان در مورد حمل بار و اثاثیه منزل
  • بسته بندی اثاثیه به روش حرفه‌ای و به مانند کشورهای پیشرفته
  • ارسال کارگر باربری یا کارگر اسباب کشی

انواع ماشین‌های حمل اثاثیه

باربری یاسا برای حمل بار شما در همه جایی تهران با انواع ماشین‌ها و با هر وزنی آماده خدمت رسانی است.

این باربری انواع ماشین‌هایی سبک و سنگین را در اختیار داشته و متناسب با نیاز شما ماشین مورد نظر را برای شما ارسال می‌کند.

حمل اثاثیه منزل

ماشین‌های که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند عبارت‌اند از: پراید وانت، پیکان وانت، نیسان، خاور، تریلی، کامیونت و… که هر کدام برای حمل بار با وزن مشخصی کاربرد دارند.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان این باربری در زمینه حمل اثاثیه تماس گرفته و ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که این باربری از ماشین‌های ایمن و استاندارد برای حمل بار استفاده می‌کند. همچنین این باربری ماشین‌های مسقف و موکت شده هم دارد که فقط برای حمل اثاثیه منزل مرود استفاده قرار می‌گیرد.

یکی دیگر از مزایای این باربری در این زمینه استخدام و به کارگیری راننده‌های آشنا به قوانین و مسیر است که از تجربه بالایی نیز برخوردار هستند.

جمع‌بندی

آنچه که گفتیم در مورد حمل اثاثیه منزل و حمل بار و خدماتی که باربری‌ها در این زمینه ارائه می‌دهند بود.

اگر قصد جابه‌جایی و حمل بار خود را دارید می‌توانید به باربری یاسا اطمینان کنید و بار خود را به این باربری بسپارید.

روش های حمل و نقل بیشتر